Co cvičíme

Hathajóga – V této hodině vás čeká dynamika i relaxace, vnímání rovnováhy těla a dechu. Být pevní a zároveň uvolnění v těle i v mysli to bude náš cíl. 

Antistress jóga – Jemná jógová praxe bude zaměřena na uvolnění svalového a mentálního napětí. Pomocí jednoduchých jógových pozic a dechových technik budeme postupně rozpouštět tenzi, která vzniká nadměrným stresovým zatížením. Závěrečná vedená relaxace podpoří účinky jógového cvičení. 

Jóga pro silný střed těla – Jógové ásany velmi efektivně zapojují hluboké svalové struktury, které nazýváme hluboký stabilizační systém (HSS či core). Core neboli střed těla je jakýsi základní stavební kámen, který je potřeba uvnitř těla upevnit, aby tvořil tělu stabilní oporu. Jeho optimální funkce zajišťuje správné držení těla, předchází bolestem zad, ovlivňuje správné provádění všech pohybů a je prevencí např. zranění při sportu.

Těhotenská jóga – Jemná jógová praxe, která respektuje specifika těhotenství. Přispívá ke správnému postavení těla, které se změnou proporcí těla při graviditě nabývá na významu. Cvičení pomáhá uvolnit bedra, kyčle, přirozeně se posilují dolní a horní končetiny, je prevencí otoků dolních končetin. Pracujeme s dechem, relaxací a uvolněním těla. 

Vinyasa jóga – Při vinyase jsou jógové pozice prováděny v rytmu dechu, lekce má o něco dynamičtější charakter než běžné lekce jógy. Lekce jsou určeny pro každou úroveň pokročilosti .

Jóga pro zdravá záda – Zaměříme se nejen na oblast našich zad, ale i na zpevnění břicha, pevný postoj, pružnost a dech. Jemně, vědomě a účinně se pustíme do řešení rovnice zdravá záda = zdravé tělo.